گوشی هواوی

گوشی هواوی

گوشی هواوی، گوشی هایی با کیفیت خوب و قیمت مناسب نسبت به گوشی های سایر برندها می باشد. قیمت گوشی هواوی یکی از عمده دلایلی است که کاربران را راغب به خرید گوشی هواوی می کند. گوشی هواوی از سال 2012 وارد بازار ایران شد و در مدت کوتاهی توانست فروش بالایی در بازار موبایل ایران پیدا کند. در ابتدا گوشی هواوی به عنوان یک گوشی ارزان قیمت شناخته می شد اما Huawei توانست به مرور با افزایش کیفیت محصولات خود، جایگاهی در بین مشتریان مشکل پسند نیز پیدا کند. هم اکنون طیف گسترده ای از گوشی های هواوی با امکانات و قیمت های متنوع در بازار پیدا می شود و هواوی توانسته است خود را به یکی از برند های مطرح گوشی موبایل تبدیل کند.

قیمت گوشی هواوی :

قیمت گوشی هواوی نسبت به سایر برندها پایینتر است. از عمده دلایل قیمت پایین گوشی های هواوی می توان به استفاده از قطعات داخلی بی کیفیت تر و ضعیفتر نسبت به برندهای مطرح اپل یا سامسونگ اشاره کرد. هر چند اختلاف کیفی قطعات اندک است ولی به هر حال خود دلیلی بر پایین آمدن قیمت گوشی هواوی می شود. البته نمی توان گفت گوشی های هواوی گوشی های بی کیفیتی هستند و گوشی هواوی را با سایر برندهای گمنام چینی مقایسه کرد اما در قیاس با برندی چون گوشی سامسونگ، از لحاظ کیفی در درجه ی پایینتری قرار می گیرد.

گارانتی گوشی هواوی :

نماینده ی انحصاری گوشی هواوی در ایران شرکت مایکروتل می باشد و گوشی های هواوی با گارانتی مایکروتل ارایه می شوند. هر چند شرکت های دیگر نیز اقدام به گارانتی کردن محصولات هواوی می کنند و همچنین گوشی هواوی بدون گارانتی به وفور در بازار پیدا می شود. اختلاف قیمت گوشی هواوی بدون گارانتیو گوشی هواوی با گارانتی دلیلی است که اغلب افراد ترجیح میدهند گوشی هواوی بدون گارانتی خریداری نمایند. اگر گوشی هواوی بدون گارانتی خریداری می کنید حتما از فروشندگان معتبر خریداری نمایید و مهلتی را با فروشنده به عنوان مهلت تست تعیین نمایید.

قیمت گوشی هواوی در ای-تبلت:

قیمت گوشی هواوی در ای-تبلت بروز می باشد و همواره سعی ما در ارایه ی بهترین قیمت گوشی هواوی می باشد. همچنین در کنار ارایه ی پایینترین قیمت گوشی هواوی، ارایه ی گارانتی معتبر، مهلت تست 7 روزه برای گوشی های هواوی و ارایه ی گوشی هواوی اصلی و آکبند از مزایای خرید گوشی هواوی از ای-تبلت می باشد. اگر قصد خرید گوشی هواوی دارید، کارشناسان ما خوشحال می شوند تا شما را در انتخاب بهتر راهنمایی کنند. همچنین ای-تبلت کلیه ی محصولات خود را با تضمین بهترین قیمت ارایه می کند.

از مدلهای هواوی که تا بحال توسط ای-تبلت ارایه شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت کوشی هواوی P6
  • قیمت کوشی هواوی P7
  • قیمت کوشی هواوی Honor 3c
  • قیمت کوشی هواوی G620
  • قیمت کوشی هواوی G730
  • و قیمت سایر گوشی های هواوی….

در وبسایت گوشی هواوی شما میتوانید بیشتر با گوشی های هواوی آشنا شوید.

مرتب سازی بر اساس: جدیدترین